PIMP's and hoe's

Festen igår blev jätterolig! Bjöds på tårta och skumpa och det var hur kul som hlest att träffa alla igen. Även måånga nya ansikten:) Killarna hade satsat stenhårt på PIMP-utklädseln, vilket var jättekul! Massa blingbling, hattar, päls och solbrillor. Haha, verkligen inte deras stil, så det va mucho fun;) Jag drog iaf på mig ett linne som var väldigt u-ringat:) Ända till naveln faktiskt, haha. Jag ska försöka få fram lite bilder från kvällen. Många som hade helcool utstyrsel!
Nu ska jag kolla klart på Top Model och sen sticka ansiktet djupt ner i matteboken!
Puss

55561-303

Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter som en super rolig kväll =) haha

Postat av: Sophie

Vad kul!

2006-11-21 @ 14:49:47
URL: http://soff.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback