Onsdag - en bra dag

Aloha!
Idag har jag lämnat in Tyska-projektet och haft ett litet Info o Layout-prov. Det gick bra och jag fick tillbaka matte-provet. Måste säga att jag blev mycket chockad av resultatet! Positivt, som tur va:) Hade bara väntat mig ett väldigt svagt G, om ens det eftersom jag klantat mig. Men, eftersom jag hade påbörjat lite uträkningar hade jag samlat på mig VG-poäng och det räkte för att få ett VG! Det är verkligen bra när man förväntar sig att kanske få IG!

Inte nog med det, flera bra saker har hänt idag. Slutade tidigare från naturkunskapen och fick äntligen låna Djäulen bär prada av Viktoria idag! Woho, jag är helt lyrisk:D Den var minst lika underbar som jag trott och ska få en självklar plats i min, inte ännu så påbörjade, DVD-samling!

Nu till mindre roliga saker. Måste råplugga historia tills imorn! Det är dock också enda lektionen imorgon pga några inställda lektioner! Kanske, kanske hinner jag plugga färdigt till företagsekonomi-provet innan kvällen imorn så jag får gå på julmarknaden! Hoppas, hoppas...
Puss

55561-333

Kommentarer
Postat av: Josefina

Visst är den bäst? ;)
Du är bäst! :D

2006-12-01 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback