Morgon-gympa

Igår skippade vi Wallander-filmerna och hyrde istället the Omen. Gick hem till Johan och kollade på den med Ricki, Marcus, Tobbe, Johan och Ante. Den va bra, men slutet var cp, som i alla skräckfilmer :)

Idag har jag och mamma gått på morgon-gympa. Fan va härligt. Har verkligen längtat efter att träna och jag mår toppen:) Haha, måste verkligen sätta igång ordentligt nu. Jag vet, jag vet.. jag har sagt det alldeles för många gånger utan resultat, men jag ska försöka ta mig tid!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och leta efter en present till pappa. Något måste det ju finnas som ha vill ha!
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Snow

Shiett, att du pallade att dra på morgongympa! Du borde ha en eloge bara för det. Tror inte att det blir några problem för dig att fortsätta :)

Postat av: hannah

Omen verkar vara en b-skräckis. Dock gillar jag wallanderfilmerna :)

2006-11-11 @ 18:52:37
URL: http://hannahjensen.blogg.se
Postat av: thowe

Usch jag tycker omen är skitläskig!!

2006-11-11 @ 22:06:04
URL: http://toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback