Julstämning

Hej!
Historia-"provet" (rollspel) imorse gick ganska bra. Faktiskt bättre än förväntat till och med:) Slutade för dagen redan halv tio, så idag har jag verkligen slappat ordentlig framför tv'n och pluggat lite med jämna mellanrum! Imorn är det prov, och jag fattar fortfarande inte allt. Men, jag är trött och det är bara hålla tummarna. Får väl gå upp imorron bitti och plugga lite innan skolan. Börjar inte förrän tio och det är ju 1 december, så julkalendern får dra upp mig:D Haha. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - även om julkaldenern är mest för barn så är det en tradition! Och jag, jag håller på traditionerna;) Haha. Finns det något mysigare än att gå upp och sätta sig, med filt och te, tidigt en kall decembermorgon framför julkaldern? Icke. Har också hört att den ska vara den bästa sedan "Mysteriet på Greveholm". Ja, det får vi hoppas!

Imorgon ska det julpyntas lite också. Upp med nya gardiner, fram med massa ljusstakar och baka pepparkakor. Mamma har precis gjort degen.. jag älskar julen! :D

Blev tyvärr ingen julmarknad för mig idag. För mycket plugg, och nu har jag ju iaf försökt lära mig. Det dämpar det dåliga samvetet en aning. Nu är det god natt. Imorgon blir det julkänslor för fulla muggar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback