Jobb

Halloj!
Mjölk- och vattendrickandet igårkväll och inatt gjorde verkligen susen! Mådde bättre än väntat idag. Visst, är trött efter en hel dag med jobb och somnade i bilen hem, men dagen gick fort vilket var jätteskönt! Jag och Josse hade traskat upp till Konsum innan jobbet också för att handla godis. Haha. Kan tänka mig att dom som jobbade undrade lite när vi kom in lite nyvakna, risiga och osminkade! För att handla godis dessutom! Muppar vi är :) Men iaf, lite godis höll mitt blodsocker uppe hela dagen :P

Nu har jag kollat på Mäklarna, som bara blir bättre och bättre för varje avsnitt, och pluggat undan en laborationsrapport som ska lämnas in imorn! Nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv med en kopp te, innan skönhetssömnen!

Puss
P.S. Fick en kommentar från Trälen-Lina
här. Tack, det var kul:) Haha, hon verkar så sweet:) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback