Jobb på fars dag

Igårkväll blev det bara en hemmakväll och tittade på Coyote Ugly. Skönt eftersom det som vanligt var jobb idag. Gick upp vid halv nio och sjöng för pappa. Tofflorna var för små, men det har de bytt under dagen och han blev glad för glasen också:) Brukar alltid åka till morfar på fars dag, men i år fick mamma och pappa åka dit själva. Synd..hade inte alls lust att jobba, men det gick bra iaf, och nu är jag sjukt trött. Jag har upptäkt att kocken där vi jobbar är jättelik (okej, kanske inte på den här bilden)  Jacob Eklund, haha!

Nu har jag kollat på Mäklarna och ska försöka göra lite Tyska-läxor!


Sienna måste hållas i koppel, igen? :P

55561-292

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag älskar coyote ugly den är så fin =)

Postat av: Marie

Jättefin bild. Bortsett från selet :S

2006-11-13 @ 12:16:42
URL: http://diadem.blogg.se
Postat av: Josse

HAAAAAAAAHAAAAAAA. Jacob!

2006-11-13 @ 12:31:08
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback