Härliga Fredag

Idag fick jag en liten sovmorgon. Skönt. Hade bara två lektioner också:) Härliga fredag!
Efter skolan åkte jag med Mickan till stan. Var meningen att jag skulle hitta en present till pappa, men han är nog den svåraste person jag vet när det gäller presentköp. Hittade ingen varken till honom eller till mig, kanske bra eftersom jag måste spara pengar redan nu till nästa sommar (även påsklov). På H&M fanns endast ett fåtal klädesplagg kvar från Viktor&Rolf-kollektionen. Massa vita t-shirtar med deras tryck fann ju, men vem vill ha en "reklamtröja"?:S Hittade även klänningen som jag visat
här, men den var tyvärr en besvikelse IRL.

Hungriga som vi var skulle vi hitta nått mysigt ställe att sätta oss på. Hade dock lite svårt att bestämma oss. Gick in på flera olika ställe och i kön kom vi ju självklart på ett bättre ställe. Efter mycket om och men..ja, gissa vart vi hamnade. Docken! Haha, jättemysigt. Dessutom byggde de och och vi satt vi utgången där det blåste kallt:P Cheesburgaren och pajen var däremot godare än något annat:) Nyttigt och bra! (Blev ju ingen after work-gympa heller men imorn klockan 10 har jag lovat mig själv att gå!)

Mickan är ju så söt också: "Kolla, den här vitamin-burken har mamma köpt till mig. Jag tar en om dagen och när den är slut ska jag köpa en ny. Innan den är slut så åker vi till Åre!" :D Haha, sötnöt!

Ikväll ska vi äta Sushi, vilket har blivit fredags-maten för min familj. Sen blir det filmkväll. Mys. Ska hyra dom nya Wallander-filmerna och äta massa popcorn:)
Puss

Häxpose?
55561-289

Kommentarer
Postat av: Hannah

Aaw, bara 2 lektioner - gud vad skönt!

Postat av: Estelle

Tycker hon ser ut som djävulen själv på bilden, rött å svart!

2006-11-10 @ 19:55:18
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Nadja

Ahhh suschi är så jäkla gott !

2006-11-10 @ 19:59:21
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: J

(L)

2006-11-10 @ 20:04:06
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback