Halloween

Usch, vad det är tråkigt att plugga! Föredrog att städa lite och hänga upp mina tavlor och tv:n på väggen istället! Nu ska jag fixa lite naglar och fundera på hur jag ska sminkas ikväll. Mycket svartsotade ögon kanske? Det får iaf vänta lite..mitt smink har jag glömt hos Ea. Suck. Det blir iaf halloweenmiddag där ikväll och efter det är det väl ganska oklart. Men jag hoppas och tror på en kul kväll! Jag ju iof lovat mig själv att aldrig mer vara bakis på jobbet, me det känns som att jag får lova om det efter arbetsdagen imorgon! Haha:) Det ska nog gå bra. Jag har ju Josse, som förmodligen får en värre baksmälla än mig:D

Ikväll ska jag försöka se till att Josse tar lite fina bilder som jag sen kan lägga upp! (Det är ju känt att det mest blir cp-bilder när Josse är på lyset, haha)

Glad halloween!

55561-271

Kommentarer
Postat av: mandy

haha den där hade jag på min blogg fast i svartvit:P

Postat av: mandy

haha, okej ,D

2006-11-04 @ 22:38:37
URL: http://smilelikeyoumeanit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback