Breakdown coming in?

Puh! Ledsen, men jag hinner verkligen inte blogga. De stunder när jag har tid, är jag alldeles för trött för att sitta framför datan! Får nya läxor varje dag, och jag som inte ens hunnit börja med de vi redan fått. De kommande veckorna består av massvid med prov och inlämningar, så jag går i princip bara och väntar på "the breakdown". På torsdag har jag iaf studiedag, så då ska jag försöka hinna plugga undan lite av det!

Ikväll blir det gympa. Missar Ugly Betty, men det var ju nästan en hel vecka sen jag tränade, så får bada det och se när jag kommer hem. Mamma har köpt ett nytt Chai te som vi ska prova. Det luktar ljuvligt! :)


Victoria fick gå utan David på TomKat's brölopp. Han var ju tvungen vara i Madrid när Real spelade match, trots att han själv inte var med. I wonder why? :S

Kommentarer
Postat av: alma

men hallå, han måste ju sitta där och visa hur snygg han är för allmänheten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback