Underbar dag

Soooolen skiiiiiner! Huuur underbart som helst! Har suttit ute och käkat frukost...såå härligt! Hade tänkt att plugga idag, men som vanligt skjuter jag upp det. Faktiskt inte mitt fel idag:P hehe de va mamma som bad mig följa me till stan när hon ska klippa sig.. och efter de ska jag till optikern och prova ut några glasögon (har fått skäll av optikern att jag använder mina linser alldelles för länge varje dag..så när jag är hemma så ska jag byta av med dom, hehe). Men vad kan förstöra en dag som denna?!
Har dessutom de skinande rent hemma nu..städhjälpen har vart här! Skönt!

Fick den här länken av ett ex. Stackars kille, säger jag bara! :D

Ikväll vet jag inte vad som händer. Hoppas på en SATC - kväll! Skulle passa perfa, för imorn är de jobba som gäller. Inge bra å festa kvällen innan då! :) Ska försöka hinna med en joggingrunda också (och ja, jag kom faktiskt ut på en igår!:D stooolt)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback