Stökigt värre ...

Hahaha! Om ni backar tillbaka några dagar i mitt bloggande kan man läsa om Linns stökiga rum.. och nu har jag bildbevis! :D Även hon har hakat på trenden (faktiskt!) att blogga :D Hon är alltför skön den där tjejen ; ) Dessutom antar jag att bilden måste tagits efter det att jag va där och städade undan lite. Redan har de blivit såhär igen! Shit Linn, skärp dig! :D haha!

Linns rum


Idag har jag i princip pluggat sen jag vaknade vid halv tolv.. tråk, tråk. Skriver en bokrecention till Go Ask Alice - på engelska, och ska snart sätta igång att rita ett självporträtt. Gah! Jag kan inte rita! Jaja, kan jag, ska jag senare scanna in den:D Ett gott skratt förlänger livet ; )
Min chef ringde nyss.. hon ville att ja skulle sitta i kassan från 16-18 idag (trots att jag ganska tydligt sagt att jag inte vill jobba den här veckan).. men snälla jag sa ju givetvis ja. Yeye.. två timmar är ju inte mycket ändå så jag knatar väl upp dit senare. Nu måste jag återgå till pluggandet!

Kyss

P.S. Hittade den här sidan (Ungt val), där du kan testa dig själv! Delar du verkligen åsikterna med de parti du tror du vill ska styra?? Prova! :D   D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback