Sjukling

Yees.. jag har försvunnit nästan en vecka till. Vart sjuk asså.. usch usch! Va ju sjuk för bara två veckor sen, men nu va de dags igen! Blir frisk lagom till helgen iaf;) Ska åka till Linköping, Klara! Woho! Saknat länge nu:D Ska förmodligen till skolan imorn (bara avslutning på projektet) och handla försenad födelsedagspresent till henne efter! Vet verkligen inte va hon vill ha eller vad jag ska köpa. Hjälp! Men, hittar nog på nå..!

Nu är de overkligt kort tid kvar till skoavslutningen! Ledig fredag, måndag och tisdag. Onsdag = Brännbollsturnering och torsdag = avsluting! Ska även äntligen klippa mig då! Min frisör har blivit nerslagen (:O) så jag ska få prova en ny. Spännande. Tony provade en och han ser inte bra ut asså. Sorry! Men ja ska inte ha samma, och hur mycket kan man misslyckas me mitt hår! Ingen frisyr ju, bara långt;) Dagen efter...Tonys student!
Vill också!!! Fest på kvällen i åkerberga tror jag?:D Åh! Sommarlovet ÄR nära!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback