Rapport om de senaste dagarna

Halloj!
Kom nyss hem från stan. Efter skolan gick jag och Linn å köpte en latte och satte oss å solade! Så härligt! Försov mig imorse också..skulle på studiebesök i DN/Expressen-huset. Meen, jag fick sovmorron till et istället! Hel ok faktiskt;) Hörde senare att jag inte missat nått spec. heller!

I lördags hade vi en trevlig kväll hemma hos Madde. Ea: "Jag har kommit på att eftersom O ofta syftar på något negativt (te.x. osocial, oofin, olinda) så måste Lindah vara väldigt positivt! Suuper Ea! ;) Efter tolv gick det utför. Efter lite tjafs och ett passagen-besök, drog jag hem och sov gott. Vaknade nio på söndag morgon och pluggande ungefär oavbrutet till elva på kvällen. Puh! Scrapbooken blev iaf klar, och dessutom väldigt fin! haha;)

Pusssis

Kommentarer
Postat av: Josefina

Krav från allmänheten: "vi vill se, Lindahs scraapbook" "vi vill se, Lindahs scraapbook"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback