Pluggdag

Promenaden igår blev kort, men mysig. När vi gick och gnällde (som vanligt ;) ) över kärleken kommer de en bild med killar (lägligt!) och tutar.... och en till! haha, svenskar borde absolut våga flirta mer! Så... Vicky! Vi som är inne i filmen och allt (internt)! haha. Sluta vara torrbolar, säger jag! Alla behölver få uppskattning! :D Promenaden ledde hem till mig iaf, och vi satte oss och njöt av OC.

Idag - Pluggdag med Linn, som nyss åkt på arbets-utbilning. Lycka till gumman! Plugganden? Jadu, känns inte som att de riktigt va min dag idag! Meen, får köra gärnet med de nu.. för på måndag och tisdag är det nationella! ussabussa!
Nu ska jag ta en promenad med Ludde.. och om jag orkar - en joggingtur efter. Lika bra att göra de till en vana. haha (lycka till:P - mycke snack, liten verkstad)

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Josefina

BRA! SATC KVÄLL NÅN DAG! Fredag kanske? ;) Händer i helgen älskling? kyss

Postat av: Josse

Jag vet, jag är en dålig dotter... KYSS

2006-05-04 @ 22:41:54
URL: http://finas.blogg.se
Postat av: Toria

Hahaha! men du nu har jag nåt att berätta, eller asså jaa. jag har försökt iaf ;) du fattar va jag menar ;)

2006-05-05 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback