*piiiiiiiiiip*

Ush fy å blä på jobbet! När jag kom dit sa chefen: "Du får plocka varor, så sitter jag i kassan. Jag tror de blir bättre". Ursäkta ordspråket, men j*vla kärring. Det här sa hon trots att hon en timma tidigare i telefonen sa: "Snälla, vi behöver din hjälp. Du behöver bara sitta i kassan så plockar jag varor!" Jävligt dåligt... att plocka varor är sååå mycke tråkigare och jobbigare! jaja, de verkar inte va min dag idag.. När jag och mamma ska åka på gympa upptäcker jag en bit på vägen att jag glömt mina skor.. så mamma släpper av mig mitt på vägen. Tog en joggingtur (och en extra omväg) istället. Och nu.. ännu mer motion:P haha Vicky ringde och frågade om ja ville me ut och gå. Sjääälvklart! Jag har ju inte hunnit duscha, så varför inte?! hehe
Pussss

Kommentarer
Postat av: Josefina

åååh, härligt :)
vill också ha bonuslov!
.. haha, så du har också testat den där parti-sidan? ;) moahaha
kyssar

Postat av: Josefina

Ehm... jadu... vi kan ta det sen :D haha!
själv? kyssar

2006-05-03 @ 23:02:53
URL: http://finas.blogg.se
Postat av: Josefina

Hej söt!
Såg precis ditt inlägg. hehe, joo, jag kan vara lite stressad ibland, .. eller det är mer, dålig planering! För jag gör ju inte så mycket! haha!
Jadu, skönhetssömn, det är viktia grejer! Smart, tjejen!

haha, och du, de där med parti-grejen, jag fick "rätt" färg, men pga av en fråga (som jag kunnat argumentera om) blev jag inte moderat iaf. Märkligt. Testet bör göras om! :D KYSS

2006-05-03 @ 23:07:04
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback