Och ännu en bloggare !

Vaknade ganska tidigt idag och trots att jag kunde ligga kvar i sängen hur länge jag velat, steg jag upp! Och det känns huuur bra som helst :D Annars segar man heela dagen och får inget gjort! Tror att jag ska ta en sväng till jakan och titta lite i affärer med Linn. Vi är ju dom enda som inte går i skolan den här veckan! Ska besöka Mickan på MQ där hon jobbar nu också! Hon har btw också skapat blogg nu! Är det inte underbart?! hehe
Idag är solen gömd bakom tjockt molntäcke..suck. Skulle ju inte vara helt fel att ligga ute och sola lite nu på mina lediga dagar. Och läsa mina älskade Klick och Fredag! ;) Längtar så otroligt mycket efter sol, varma vindar och stranden!
Just nu piggar den här låten upp mig! :D

sommar

Pussar och massa kärlek!
P.S. Nu har förresten OC börjat gå om ända från början, Mån-Tors 17.05. Kul! Jag tänker absolut titta om igen.. man kan ju lixom inte tröttna;) Och dessutom har man ju nästan glömt bort hur dom såg ut då! hehe D.S.

Kommentarer
Postat av: Linn

linnh00 =D=D hahahahah kolla in den du ;)

2006-05-02 @ 20:27:35
Postat av: Eva

haha, vägarna är inte säkra med mig heller, sist jag var ute och körde prejade jag nästan en polispiké i diket!!

Postat av: Josefina

haha, tack älsk för inlägget, då ska jag fixa det så fort som möjligt! :) vad ska du göra på lovet nu då? kyssar

2006-05-02 @ 21:38:46
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback