Lätt som en Plätt

Åhh va härligt! Bror min kom precis med ett strålande förslag. Han ska göra en av mina artiklar (till tidningen som är vårat skolarbete just nu), recension om Lola Ray's ganska nya skiva - Liars, för en hundring och löfte om att jag någon gång under min livstid ska lära mig spela Heroes och klra en hel "match" (??) mot honom. Haha! Lätt! ;) Svårare blir de att jag lovat att inte dö direkt:P Jag har alltså mycke träning framför mig, i form av dataspel. Gah! Men, han har ju trots allt lovat att göra en bra recension..så det är värt det:D Jag tror honom efter att ha läst hans uppstas nyss. Skitbra!

Ikväll ska Linn skicka iväg frågorna till sin kära kusin också..så till måndag har jag nog två bra texter att lämna in! Underbart:D

Kyss

Kommentarer
Postat av: Josse

MEN NEJ NÖRD. Jag är inte kåt på fredrik. Du är e loser.

Förresten, mmm... den där titanic-grejen, de finns ju ingen scen med jack i ett isblock i titanic? åsen äre ju massa andra scener också?...
visst, det är endel ihopklippta grejer i början, men hela kan ju inte va de!

hallå, vart ska du se eruovision? för du ska se de va?! :D KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback