Jade - nya stjärnskottet

Jag är sjuk.. och det är booooring! Var ändå tvungen att ta mig till skola igår för vi hade heldag med nationella prov - Matte. Usch, det gick verkligen inge bra, tror jag. Får hoppas på det bästa, men ett MVG kan jag ju glömma. Åh! Jag som ville..
Imorse vaknade jag med världens halsont och alldeles för kort sömn. Kan inte sova när jag knappt kan andas.. så fastän jag är otroligt trött, sitter jag och pluggar. Ska skriva en artikel/intervju (skolarbete) med nya bandet
Jade (Linns kusin är sångaren:D) och deras nysläppta singel "Live your Life". Såå..sitter å letar massa fakta så jag kan ställa bra frågor till honom:) Får hoppas på bra betyg där;)
Pusspuss!

55561-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback