Ikväll - Efterlängtad SATC-kväll !

Hej! De härliga vädret håller ännu i sig! Kom dock en liten regnskur på  minuter och självklart hann jag bli dyngsur. Men se de positivt, mer grönska! ;)
Efter skolandagen (som bestog av föreläsningar av journalister fram till tolv) åkte jag till jakan. Köpte underkläder till mig och present till Linn! Träffade Mickan på hennes rast också! Trevligt trevligt;) Hämtade mina nya glasögon på vägen hem och hann sola lite innan solen försvann bakom molnen.

Ikväll blir de myspys! Ska ha SATC - kväll me Josse (som btw fått tandställning idag! Så nyfiken på hur de ser ut! Hon kommer bli finare än josefinast;) - hehe sämst) och förmodligen Mickan. Ska höra me dom andra flickorna också såklart! De blir lite spa också - fixa fötterna å naglarna (som jag lyckats få relativt långa nu faktiskt!:D).

Kyss!

P.S. Glömde en rolig detalj till gårdagens flumm! Jag hade danskläder på mig på tåget och ville absolut byta kläder just då. Kom på att jag hade handduk i väskan och va tror ni ja gjorde? Jo sjäälvklart ställer jag mig och byter byxor! Haha, konstiga blickar man fick från ett antal passagerare! Ska dagen va galen så ska den! :D haha D.S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback