Hårdrockar-mamma?

Igårkväll va päronen Ivarsson här och åt middag. Kom in på alkohol och när mamma plötsligt sa: "Ja, här har dom bara slängt över alla kassar med flaskor på järnvägsspåret! haha", tittade jag ner i bordet å sa vääldigt oskyldigt: "Ne nu ska jag gå.." Haha! Hehe på väg ner hörde jag mamma säga:"Jadu Lindah..du har lite att städa upp! Hehe oops:)  Ne men de e väl kul att dom fick ett skratt på min bekostnad:P Mamma kom även fram till att jag älskar vin (?haha) och pappa ivarsson konstaterade att hans son minsann drack öl. Härligt alla päron.. ni har fattat;)

Igårkväll åkte jag till Josefina för att titta på
ESC. Otroligt att jag pallade åka dit, men de va inte så hemskt som jag trodde. Riktigt mys blev det också..trots att Lordi vann. Skumt! Väl hemma blev jag iaf mött av mamma med ett leende på läpparna: "Yes! Finland vann! :D De va väl bra?". Haha hårdrockar-mamma? Njea, bara inuti!:D Jag är iaf kääär i Carola. Hon utstrålar seger:D Kollade på nyhetsmorgon söndag nyss.. hon är bara fööör härlig! :D

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Har inte fått svaren från Jade-intervjun..paniiiik! Kan då alltså inte plugga. Kan inte göra mkt åt de ändå så.. jag får väl bara ha en häärlig  dag! :D Imorn åker mamma och pappa till Barcelona. 20-årig bröllopsresa. Jag vill också åka meeed! Men ja får väl njuta av att huset för det mesta då är tomt. Brorsan har även tagit på sig ansvaret att laga mat. Häärligt!
Snart är de sommarlov:D:D:D wiiiie

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback