Grill å Chill?

Nyss hemkommen från en...inte så händelserik kväll. Meen sånna här lugna myskvällar behövs, även dom!:) Planerna om en mysig grillkväll rann ganska fort ut i sanden. Först skippades korven, sen även marshmallows:arna... godiset...  filtarna... myskläderna och jordnära skor! Haha, ja Madde Ea å Mickan hade på sig klackskor. Smiidigt flickor! Hehe. Trots allt "skippande" (:P) tog vi oss till lillsjön och faktiskt till en eld. Stannade dock inte där så länge. Kändes inte som vårt umgänge;) haha nerå. Men vi åkte istället hem till Ea, satte på te och gamla Eva och Adam, pratade skit och njöt av umgänget! Fick reda på att, annars så stabila, Josse faktiskt har provat droger. Haha, lr ja, hon hade ju"bara slickat på en "klubba" (av nå slag?). Maddes (som btw på sitt nationella (engelska) kallat hockey-rink för "hockeybane", hehe) kommentar: "Det börjar med ett slick!" Vi blev fort trötta och jag gav en tanke till morgondagen. Jag ska ju jobba, så de kan va skönt me sömn! Fick skjuss hem av Mickans mamma, men i en väääldigt trång bil! Josse och Mickan fick (egentligen inte) plats i lastutrymmet. Hade jag kunnat beskriva ställningarna, hade jag mer än gärna gjort det! :D Några extra varv runt rondellerna va som grädden på moset! Haha! (Lyckades Madde ta en bild lovar jag att den kommer publiceras!) Yes, de va min kväll! Nu ska jag lägga mig och sova gott! Imorn blire förhoppningsvis party! :D
Pussar

(Rörigt inlägg, jag vet. Men en kväll med flickorna är rörig!)


Kommentarer
Postat av: Josefina

Nemen faan va hemskt det låter när du skriver att jag testat droger! det är ju inte alls så det är! Föressten känner jag inget utav ett slick. eller sug. eller så. :D men men, jag ringer dig ikväll stump! love you! kyssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback