Grattis Linn

Gomorron gomorron!
Igårkväll - fest hos Linn (äntligen 17 bejbi), hade kul men spårade ut när *** kom. INGET gick sönder vilket va otroligt skönt och otroligt. När hennes mamma kollade på morgonen i sitt smycke-skrin så va hennes viglselringar borta. Så jävla tråkigt! Förstår verkligen hur ledsen hon måste va!

Fick, btw, en hjärtattack under kvällen! Haha. Vicky säger att hon ska dra å möta B. Efter lååång tid ringer han till mig och undrar vart fan hon har tagit vägen. Efter ännu läääängre tid ringer han igen och man hör en fnittrande Vicky i bakrunden :"Haha, jag gick en omväg!". Cp-unge! Ja trodde hon blivit våldtgen eller nå! Men bra att du lever gumman! :D Mitt i allt sprang jag och Amanda till varandra: "har du svarat?" Haha. Vi hade upptäckt varandra på PA! :P nööörd


Fredagskvällen blev tyvärr ingen Sex and the City-kväll. Den fanns inte på VV, men fick tips om en annan, liknade film. Helt ok.. hängde inte me riktigt. Snack emellan hör ju till när ja å Josse möts;) hehe. Men de va mys! Filade fötter å målade naglar.

Idag va de väl meingen att jag skulle plugga, men lusten finns inte. Hehe. Får köra gärnet imorn istället.

Kommentarer
Postat av: Toria

HAHAHAHHAA ;D så söt! Puss

2006-05-15 @ 12:42:10
Postat av: Josefina

Allt är mys med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback