Fredag

Kvällen hos Vicky blev trevlig, måste jag säga. Ovanligt att det inte spårar ur;) Dagen efter sov jag lääänge:D Härligt härligt. Jag och Vicky gjorde en kraftansträngning. Städade undan allt och sen slängde vi oss i soffan med chokladbollar och tittade på OC och Chokolat :D Mys!

Klockan tickade fort och snart va klockan 6. Vi gick till bussen och efter att vi stått där ett bra tag förstog vi att bussen redan hade gått. Vi fick istället ta en promenad i små-regnet. Beställde Pizza och eftersom de inte verkade bli nån fest hos CW, hade vi en mysig kväll framför tv'n.

Sen damp jag i säng. Somnade på 2 sekunder ungefär:)
Idag - Vet verkligen inte vad som händer.. Ska jobba imorn så de blir väl inge festa ikväll.. Sorry Linn. Fest i Väsby men jag orkar inte se ut som ett lik på jobbet;)
Jag är shoppingsugen som vanligt.. kanske tar en sväng till stan idag?
Imorn kommer mamma å pappa hem från Barcelona!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback