Flummig dag

Hej! Har varit dålig på att skriva på senaste dagarna... men jag kommer igen;) Imorse vaknade jag av mig själv (!) kl 07.00 och tog en promenad på en timma. Riktigt härligt! Va jättepigg när jag kom hem. På tåget på väg till skolan får jag och Linn för oss att va busiga. Haha, vi utmanar varandra (?) att sitta kvar på tåget när vi är i Årstaberg, där vi ska gå av när vi ska till skolan. Dörrarna stängs och jag undrar "vad fan håller vi på med?!" Haha japp, då missade man lektionen (gästlärare på streetdance). Skönt ändå! Hoppar av på en station lite senare. Ser några heta killar och bestämmer oss för att följa efter. Dagens tema: "Impulser" ! När dom går in i någon lokal stannar vi och pratar lite.
"Vart är vi?"
"Vet inte riktigt. Huddinge..aa jag tror de stog Huddinge centrum"
"Ajuste!" :)
(Brevid står en tant och tjyvlyssnar lite. Senare ser vi att vi inte alls är i Huddinge, utan
Haninge! Liiite skillnad. Den tanten måste haft roligt;) )
Vi glömmer bort killarna och går vidare mot centrumet. Tar en tur in på BR leksaker där vi hittar Linns dröm-solbrillor. Självklart rosa! Haha:D Vi går och köper en glass, tar oss sedan till stan och sätter oss å solar vid fotänen vid plattan. Mys! Magen kurrar och vi tar oss till skolan för lunch och en lektion.
Hela dagen = allmänt flummig.
Linn på tåget hem: "Jag har känt mig full hela dagen!"
Och jag kan säga... hon verkade full hela dagen! ;) hehe
Ska gå å ta en powernap! Är trött;)
Kyss

Kommentarer
Postat av: Josefina

Sötsötsöt!
(man skola icke hava skolkbegär under skoldagar)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback