Tisdag

Idag har det varit en ovanligt seg och tråkig dag på jobbet. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Hade också sovit väldigt dåligt inatt. Fullmåne? Eller berodde de på att jag låg å vred mig i två timmar innan jag somnade och sen vaknade vid halv 5 av att mamma å pappa skulle åka till Arlanda? Åh, vad jag är avundsjuka på dom! Nu är de i Spanien och har det bara underbart. Suck.

På luncen tog jag en sväng in på H&M och köpte (som alla andra) en Dove´s Silkening Body Lotion- Silk Glow. Brukar vanligtvis inte nappa på reklamer men efter att ha sett många andra bloggare som varit nöjda med den så kunde jag ju inte låta bli! Den ska tydligen ge ett jättesnyggt skimmer och det behöver verkligen mina ben;)

55561-33


Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback