Sommarlov !!!

Puh! Trodde aldrig att den här dagen skulle komma! Efter låååång nedräkning så är den ändå här...Skolavslutningsdagen! Blev glatt överraskad över mina betyg:)  Imorn tar brorsan studenten! Kommer ungefär 50 pers hit. Längtar nog mer än honom, haha. Fixat klänning och lite andra kläder:) Shopping gör mig lycklig. Så är de bara!

Ikväll verkar alla planerat att styra ner mot sjön.. men vet inte om de är så lockande faktiskt. Bjuds de inte på nå bättre blir de nog en lungn kväll ikväll.. å ladda upp inför morrondagen. För då ska jag festa, no mather what! ;) Jaja, va som än händer ska jag iaf till stan innan kvällen sätter igång och klippa mig! Får se hur de blir nu me den "nya" frisören!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback