Sommaren är här

Halloj! Oj, vilken härlig dag!! Började med en promenad innan fruskost med päronen och satte oss sen ute och åt en stor frukost. Låg i solen ett tag och hjälpte sen till på tomten lite.. de är ju då man får bästa solbrännan:) Haha får jobba stenhårt på den, den här veckan. Jag har nämligen fått reda på att jag inte behöver jobba veckan som kommer! De e niiice!

Blev vääldigt varm så vi tog en tur i caben (bilen på bilden är inte samma bil) och jag passade på att övningsköra. De gick faktiskt väldigt bra! Börjar få kläm på körningen nu:) Kändes ganska lyxigt också att glida runt:D hehe

Nu ska jag ut i solen igen en stund me lite härliga skvallertidningar.. och ikväll blir de en prommis me vicky!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback