Shopaholic ;)

Puh, äntligen hemma efter ännu en jobbig arbetsdag, dock liiite skönare. Solen lös ju, och ja faktiskt, dagen gick liiite fortare! Haha, de e vädret;)
Lunch-timman har blivit till en shopping-timma. Idag köpte jag en söt, somrig väska och efter som jag är en shopaholic (hehe, nerå) så va jag ju tvungen att köpa "En shopaholics bekännelser" som jag tipsade om
här. Måste börja läsa redan ikväll!

Ringde Vicky nyss för att kolla upp planerna för Sandhamn. Hon va på väg till stan för en alko-chill-kväll i Rålis. Åh, va mys de lät.. men va tvungen att tacka nej till inbjudan:( LÄt så härligt, men de är ju sista arbetsdagen imorn så de är bara bita ihop till helgen!
Nu blir det promenad med hunden och en powerwalk efter det kanske skulle behövas?!
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback