Schteeeek

Idag är de en schteeekig dag känner jag. Varför sitter jag då inne vid datorn? De kan man undra men jag lovar att gå ut snart igen!
Vaknade lite efter ett och Mika ringde. Skulle till stranden men de blev inte av..:( Får nöja mig med tomten idag. Men solen är väl inte sämre där å bada kan jag inte ändå, brrr! Fan va badkruka man har blivit. För bara några år sen (ok halva mitt liv sen) sprang jag nästan utan problem ner i 10 (!!!) grader uppe i norrland! Ooootroligt;)

Gårkvällen blev underbart skön, faktiskt. Lite humörsvängningar och tupplurer då och då, men fan vi hade de trevligt ändå! Jag, mickan, madde elias och mika alltså. Satt å spelade spel å småpartade:) Ingen av oss vill väl minnas kvällens stora planer? Haha! TABU!
Mötte några utanför terassen när dom stängt och jag kom väl i säng nån gång efter 4..

Imorn och hela nästa vecka är de jobba som  gäller och på fredag (redan?!) är de midsommar! Härligt härligt:)

Nu måste jag ut!!
Pussar

55561-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback