"Runda under fötterna"

Hello!
Igår tog brorsan studenten och vi hade mycket folk här. Fick åka me runt i porschen.. niiice:D haha
Mot kvällen kom Vicky och Chabo hit och eftersom kvällen inte verkade ha så mycke att erbjuda funderade vi på att åka till nån park i stan och ha de mys. Meen, vi hamnade istället hos Mika. Trevligt! När ja höll på å somna där så drog vi till Vicky..satte på hundtricket å drack te. Somnade nästan där också efter nån halvtimme så jag drog mig hemmåt. Kollade bussen och gick i tid. När bussen inte kom efter många minuter började ja fundera oh upptäckte att bussen inte gick förrän nästa timme. Jahapp, de va bara å börja vandra hemåt.
Väl hemma sitter släkten fortfarande å super. Haha gaanska packade. Va astrött å gick in på rummet för att sova. Då kommer en i släkten in å börjar sjunga å babbla me mig. Så kommer mormor fnittrandes: Va duktig du är Lindah! Du kommer ju hem nykter å allt! Haha!
Jaja, dom är roliga dom där.

Imorse vaknade jag vid 10 (för tidigt) av att mina kusiner springer runt å gapar. Kollat på Spave Jam me dom. Hehem gamla fina minnen:)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback