Planer - till för att ändras ?

Som vanligt följde vi inte planerna igår. Många bangade pga vädret och vi som åkte in ( Mange, Mika, Ea, Madde, Mickan Vicky och jag) åkte inte till skansen, utan slog oss ner i en park. Hade de trevligt ett tag och gick sen till donken för att käka. Där tog den mysiga stämingen slut.. och ett bråk bröt ut.
Efter mycket om och men va vi hemma i kungsängen igen..och jag hoppas att allt redde ut sig!

Ikväll hade vi planerat att åka tillbaka till resturangen, där vi såg Kroatien - Brasilien, och se Sverige - Paraguayl... men som vanligt. Vi håller oss aldrig till planerna. Vet inte vart jag hamnar istället.. hemma?
Som allt annat löser sig det också!

Imorn ska jag åter till Linköping men bara över dagen. Mårten tar studenten och vi ska dit för att fira! Kommer hem igen lagom till festen.. om de nu blir som planerat dvs;) hehe

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback