Onsdag

Idag har vädret varit precis som igår...grått, regnigt och väldigt deprimerande! När väckarklockan ringde hade jag ingen som helst lust att gå upp, men de va som vanligt bara att lämna sängen och gå ut i duggregnet med hunden. Nackdel med att mamma å pappa är bortresta!
Åkte till jobbet, och den här dagen gick ännu långsammare än igår. Går det? Tydligen. Ljuspunkten på dagen var lunchen. Åt en god kycklingsallad från Tasty's och så ringde Klara å berättade att hon va på väg upp till Stockholm! Trevligt, trevligt!
Tills det att jag slutade satt jag och drömde om det här:

1. Vita skor m,ed rosett fram från ASOS.com
2. Klänningen Paris hade på sig när hon besökte Boujis Nightclub i London
3. Ursöt väska från Gucci

Väl hemma från jobbet kom Klara och Sanna på besök en stund:) Kul! Senare började magen kurra och jag åkte med brorsan till Coop för att storhandla. Betsämde oss för att vi inte orkade laga mat idag, så det blev Pizza. Onyttigt men oh så gott. Åt lite för mycket bara, så nu sitter jag här med kramp i magen. Och oj! Fotbollsfruar börjar nu! Måste kila:)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback