Midsommardagen

Midsommarafton blev ungefär som planerat och faktiskt mycket bra! För en gångs skull!:D Förade hos Mika och sen åkte jag Mickan Danni Ea och Madde till nacka för att festa hos Hannes. Trevligt, trevligt.

Vaknade och alla hemifrån hade redan åkt hem. Efter mycket om och men så hamnade jag på en buss mot slussen! De e fan inga normala tabeller dom har där!:D
På tåget hem sitter jag vid en tant som helt plötsligt börjar tjuta. Jag frågar hur de är och hon berättar att hennes vän dog inatt. Guldstjärna till mitt tröstande måste jag säga!

Skulle tittat på matchen tillsammans me tjejerna idag men de blev hemma istället. Skittrött!
Den här kvällen blir förmodligen bara en tv-kväll hemma. Mys.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback