Kärlek

Morgonen började lysande med en tallrik mjölk och jordgubbar. Tog sen en lång och härlig powerwalk i solen. Sen dess har jag inte varit lika pigg. Satte mig i soffan, och satt kvar ända tills nu. Men skönt va det! Saknar bara alla bra serier som slutat sändas nu på sommarlovet. Speciellt Desperate Housewives, OC och Laguna Beach! Istället för dom toppen-serierna fick jag istället se gamla avsnitt av Bachelorette. Mycket beiget! Blev så tråkigt efter ett tag att jag tog en powernap! Jaja, de är väl egentligen bra att de inte går så bra serier på tv nu för man ska ju såklart vara ute på sommaren! Men idag hade jag verkligen mått bra av nått saftigt avsnitt:)

Och i kändisvärlden sprudlar de som vanligt kärlek, annat än här! Vem blir inte sugen på den när man ser de här söta paren?!

1. Tori Spelling och Dean McDermott, nygifta och alldeles för söta!
2.Nicole Kidman och Keith Urban är alldeles nygifta!
3.Gwen Stefani och Gavin Rossdale som nyligen fått sonen King. Undebart!
4.Britney Spears och Fevin Federiline som nyligen sopat undan alla rykten om deras "dåliga" förhållande. Jag är nog en av väldligt få som tror på Britneys uttalande.. men de gör jag iaf!
5.Angelina Jolie och Brad Pitt. Hollywoods heta par med sitt kärleksbarn Shiloh Nouvel. Jag tror då inte på att Brad inte skulle vara pappa till barnet.

Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback