Gääääsp

Upp tidigt, tidigt igår för att åka till Linköping. Kom fram lagom till att Mårtens klass sprang ut. Faan va härligt de ser ut! Meeen, jag har ju som sagt 2 hela år kvar.
Jag, Klara och Jennie (också från sthlm) gick till stan för att titta på de lyckliga och tog en korv. Fötterna värkte rejält och gästvänliga Klara va så gullig att hon bytte sina bekvämare mit mina hiiiiiigh- heels;)

Dagen flöt på.. spelade lite kubb och käkade massor. Klockan sex va de bara å sätta sig i bilen igen (har btw fått nya bilen nu:D) och åka hem.

De va bara hem å vända ungefär. Åkte till Ea och förfestade lite. Trevligt, trevligt. Drog en stund till Alex, som inte ens va hemma utan på krogen, och sen hem - å stupa i säng. Somnade med kläder och tv'n på.

well, well nu är jag utvilad och ska sola idag!:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback