Britney mot botten

Satt och funderade länge på om jag verkligen orkade gå ut på en powerwalk. Jag har ju trots allt jobbat hårt idag? Jag är lite för trött tror jag? Kollade igenom tv-tablån för att se om de fanns nåt jag absolut inte fick missa. Kom alltså på mig själv med att försöka hitta en bortförklaring. Och ut kom jag till slut! Känns helt rätt nu när jag sitter här nyduschad och känner mig superfräsh. Lovely! Äter lite vindruvor och spanar kändis-nyheter.

Har dykt på Britney's gravid-utvik några gånger på jobbet under dagen. För det första..helt fel med dne nya hårfärgen! (Den passat btw inte Paris i heller!) Och sen gör hon en Demi Moore i Harpers Bazaar , ett försök att få tillbaka respekten? Med hjälp av ett höggravid-utvik? Hon har sagt att hon försöker tala ut i intervjuer för att vinna tillbaka sina fans, vilket inte fungerade så bra på de flesta. Jag är inte en av dom. Jag började faktiskt tycka om Britney igen efter tv-intervjun. Men snälla, ett utvik? Ne Britney.. minus till dig.



Josse ringde nyss för att kolla upp vad som hänt under hennes fylla för lääänge sen. Ja, på nyår faktiskt. Haha, sweet. Men du kan va lugn gumman...tror jag iaf!:D Det man inte kommer ihåg, har inte hänt!
Nu ska jag koka lite te, har blivit lite krasslig i halsen (Får inte blir sjuk till Sandhamn!), och så börjar snart Sex and the City! Woho!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefina

haha, hej älskling! ursäkta samtalet, men jag va tvungen att ta reda på hur det låg till! Och jag följde ditt råd. Jag ringde och kollade med han! Haha! Men jag hoppas du (ni) kommer till festen, så får vi fira att ditt jobb är slut! :) Stor PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback