Vill !

Grannarna har varit på fika här och vi har precis fått i oss kvällsmat. Ska nog ut å övningsköra en runda snart.. Ikväll kommer tjejerna förbi på en fika här:) Mys!

Men just nu är jag irriterad. Panik. Har längtat så länge efter Bulgarien som jag verkligen trodde skulle bli av med kompisar, men självklart så sprack det...:(
Å så nu blev jag tillfrågad av en kille att åka med hans kompisar och nån av mina tjejkompisar....så är de ingen som kan! Blir galen:( Jaja, de är väl bara se fram mot höstlovet när vi "ska" dit. Vågar inte riktigt hoppas på att de blir av...
Usch, måste ha nått som kan pigga upp mig nu! Ska bli kul att snacka av sig med girlsen. Bara 1,5 timmar kvar. Håll ut...!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback