Vila ut ...

Halloj!
De blev inge stanbesök idag. Istället har jag haft de mys hemma. Man måste ju vila ibland också! Speciellt nu när jag inte är helt frisk. Får hoppas att min hosta försvinner och jag blir piggare snart.

Pappa och brorsan har under kvällen lyckats få upp nytt bord och nya stolar i köket nu! Oo så fint det blev:) Nu fattas det bara en matta att ha under. Mamma har tydligen hittat en jättefin!

Imorgon ska jag tvinga mig ut på en morgonpromenad. Det var länge sen jag rörde på mig nu! Kan de kanske sätta fart på bli-frisk-processen? Hehe. Efter det har det pratats om att gå på grönan! Kul! Om de nu blir som planerat:) Tiden fåt utvisa..

Kyss
P.S. Söt kofta från Miss Sixty!

55561-88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback