Update

Igår blev en härlig, soft dag. På vägen till stan med Vicky träffade vi Elias och Mika, som skulle köpa skor, men kom på att han inte behövde några ännu. Så, de kom istället in till oss. Vicky köpte en jättesöt bikini (för mina pengar:P) och sen lite jordgubbar som vi åt vid slussen. Härligt härligt! Åkte hem efter lite schteek och lagade en tacos-middag:) Mika brände (ne, ok den va god!) köttfärsen och Elias cyklade för att köpa sås...utan plånbok. Trevligt blev de iaf. Men, va ska vi göra nu? Parta? nej.. Busa? nej... Kolla på barnfilm? Ja!:D Gick en promenad till OKQ8 och köpte snarr. Gjorde sit-ups och armhävningar i rondellen.. och gick åter hem till Vicky:)
De blev Skönheten & Odjuret och Lilla Sjöjungfrun. Mys! Sov hos Vicky:)

Idag kom mamma och Tony å hämtade mig hos Vicky och vi åkte å shoppade lite. Blev dock inte så mycke kläd-koll.. så vår efterlängtade mamma-jag-tjej-shopping-med-en-latte-i-handen (enligt Mika mycket klassigt) får vänta till ett senare tillfälle. Handlade iaf lite presenter till lill-kusinen Emma och en skrivare till datorn. Glammigt:P Haha.

Åkte hem och tog en powernap, för att sen åka till kusinerna å fira Emma. Härligt gott käk och mys-lek:)
Har druckit alldeles för mycket kaffe så jag är pigg. Ska se om de går nån film:)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback