Underbar tjejkväll

Aloha! Morgonpigg, och jag har suttit ute i solen på balkongen ett tag å myst medan dom andra sover. Är alltså på lilla essingen hos Jessica. I love it here!:D Underbar utsikt!

Kvällen igår blev jätte-trevlig! Va här me Josse, Jessica och tre "nya" tjejer; Jeanette, Towe och Hermin. Trevligt, trevligt! Satt på den härliga balkongen med våra fina drinkar!:P
Desperat försökte jag väl hitta några killar, men de närmsta jag kom blev några 40-åringar som hade picknick alldeles nedanför balkongen. Haha! Det fick duga med en tjejkväll..och tro mig, det dög mer är bra!:)
När vi fnittrigt (ja, jag kanske va lite rund under fötterna, även om jag kanske inte ville inse det?) tittade på klockan efter mycket små-snack, så va den 2. Ska vi verkligen bada? Kallt? Nje, vi skiter i det va?
Jessica tar och klunkar två drinkar alldeles för fort. "Jag ska iaf bada!" :D
Vi går ner till bryggan. Jessica slänger sig i efter att jag känt på vattnet och konstaterat att det var svinkallt!
Härligt tjejen;) Och tack för en super-bra kväll!

Idag blir det storhandla mat till Sandhamn och sen ska jag fösöka komma in till stan och små-shoppa lite saker jag absolut måst ha:P Har blivit käär i Jessicas sjal! Måste leta, måste hitta!
Nu ska jag se om jag kan få upp tjejorna..måste hem å gå ut med hunden eftersom att brorsan fick för sig att åka till Grisslehamn igårkväll. Så..jag är all alone at home!:D Undrar vad som händer ikväll? 
Kyss

55561-46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback