Skön kväll!

Igårkväll åkte jag me Linn och Amanda till Skälby där de va ett litet poolparty. Mycket trevligt!:) Fick egentligen inte bada (pga min fot) men, som jag sa på vägen dit: "Efter några glas så är nog risken inte lika stor för infektion!" Haha! Amanda ville ändå försöka hålla min fot över vattnet hela tiden, vilket hon gav upp efter desperata försök:P
De blev lite pool-vollyboll och när sjöodjuren i vattnet blev lite för klibbiga å efterhängsna så gick vi upp:D

Efter några (många) glas till och nya ölspel blev de badet igen. Oh, så varmt! 27 grader? Härligt va de iaf!:)
Efter de blev de duschen för mig och Amanda. Läääänge. De bankade mycke på dörren... men vaddå??:S Dom får väl vänta på sin tur?! Vi är inte klara ännu, faktiskt!

Min granne fick iaf komma in efter ett tag, vilket resulterade i en trasig dusch-vägg och glassplitter. Yes, så går de när man inte väntar ordentligt på sin tur! :D
(under kvällen pratade Linn nog mest med Daniel. Oh, så sött. Å oh så socialt, gumman! :P Hehe

De blev taxin hem efter mycket om och men. 03.50 va vi i kungsängen och Amanda sprang som aldrig förr mot passagen för att hinna köpa sin efterlängtade kebab. Två efterfester lev vi erbjudna på vägen.. men sängen lockade. Kebaben (läs: vi) orkade inte vänta, så de blev kinastyle (äta me fingrarna, kanske inte kina? yeye, ni fattar) på vägen hem. Sen...blev de slagget.;)


Idag är jag ovanligt pigg, men de är härligt! Gick upp å gjorde en frukost:) Tjejerna har precis dragit. Skulle in med Linn till stan å träffa en klasskompis..men Linn fick ont i magen så de får bli..imorn?
Vet inte vad som händer idag. Nu blir de iaf en kopp kaffe och sen ett samtal till Vicky!
Kyss

55561-60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback