Seg partykväll

Alla vi tjejer samlades på stationen och åkte för att handla. Efter många förslag på vad middagen skulle bli, fick alla bestämma sitt eget. För mig blev det kycklingwok! Skitgott med mycket kryddor;)
Vi förade och hade de trevligt. Lite upp och ner-gångar i humörväg, men Eas glada fejs piggade upp oss alla:) Även Madde, som hade glömt (?!) att ta på sig BH:D

Efter att vi tagit hand om disken var de dags att dra mot festen. Men, det regnar! Taxi? Ne, vi är 5 och måste då ta en buss. De va alldeles för komplicerat och dyrare. De blev istället ett samtal till Mickans mamma som snällt kom och hämtade oss:) I bilen var vi alldeles för partyglada och kunde nog inte riktigt dölja vårt lilla alkoholintag;) Speciellt inte Josse som glatt satt och berättade att hon var den enda oskulden i bilen:D

På festen var de inte så mycket drag. Men, då kör vi på lite mer krök och gör ett försök till partystäming med lite dans? Funkade inte så bra.. Folk var allmänt sega. Jag hade ändå en trevlig kväll, om än väldigt seg.
Mindell hade ändå gjort de fint med en hackig cd-spelare och lite disco-lampor;) Hehe.
Jag ska inte rata festen, eller lägga det på honom. De va helt klart människorna de var fel på. Träffade ändå många trevligt typer.

Vid två var de dags att gå hem. För mig var kvällen deffinitivt slut. Träffade Micke och hans kompis på vägen som snällt följde mig hem! Träffade även en (som vanligt) full Kellner. Haha, sötnöt.

Kyssar

Kommentarer
Postat av: Josefina

HAHAHAHAHAHAHA! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback