Lögner och stor-handling

Jag och Vicky åkte till Willy's för att handla alla mat till veckan å Sandhamn. Visste fan inte att de kunde vara så kul att handla:P Haha. Kanske berodde på att jag var allmänt flummig. Sovit för lite kanske?
Positiv va jag iaf, även då Vicky va tvungen att lyfta upp mig vid en hylla för att jag skulle nå köttbullarna på konserv(!). Maten för veckan blev; Nudlar, nudlar, köttbullar och potatismos, köttbullar å makaroner, ravioli, ravioli.. hm vad va de mer? Ja, mackor, kex , te och kaffe såklart. Världens lyxmat blev det alltså.

När jag kom hem blev jag skittrött och tog en powernap, vilket jag inte vågade erkänna för vicky när hon ringde och jag flög upp ur soffan för att svara. Jag övade en gång att svara innan jag lyfte på luren för att kolla att min röst inte lät nyvaken. Vad vi pratade om kommer jga inte så mycket ihåg. Hade fortfarande inte vaknat riktigt och koncentrerade mig på att låta hur pigg som helst:D Varför? Det vet jag inte, men jag biktade mig iaf mig för Vicky senare när hon kom hit, och berätta det. Haha! Skum man kan va ibland.

Vi gjorde ett försök att titta på film, men efter ungefär 3 minuter orkade vi inte längre. Satte oss ute och småpratade lite. Mys! När vi sitter å pratar om packningen och funderar på vad vi kan ha glömt säger jag nåt i stil med: "Tänk om jag glömmer nagellacket?" Vicky kollar på mig och småler: "Har du med dig nagellack?!" Snabbt svarar jag nej och lägger på min allra oskylidigaste min, vilken självklart Vikcy genomskådar. Varför kunde jag inte stå¨för det?:D Haha, jag får nog öva på det där med att va ärlig tror jag.

Yes, de va min roliga dag. Å nu är allt ordnat! Nästan packat klart och nu gäller det bara att Linnea inte har tappat bort tältet!:P
Nu ska jag sussa, så jag är pigg och glad imorn när vi åker!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback