I love youghurt

Sitter med ett glas yoghurt med bananskivor och kollar på The Wayans brothers. Skulle träffat en.. eller dragit till allsång på skansen, men nu är jag tvingad att följa med till mormor och morfar. Vilket jag iof förstår eftersom jag träffar dom så sällan. Har inget emot att åka dit egentligen för de är skönt att komma dit å bara slappna av å prata med dom.. men tråkigt när man tänkt göra nåt annat. De blir inte bättre heller av att brorsan självklart får stanna hemma, eftersom han har planer. Visst, ja säger alltid att jag har andra planer... men men!

Usch, alla skriver på msn att ja måste följa med. Jeje, de kommer fler gånger och håkan hellström är ju inte min stora idol direkt:P
Nu ska ja smaska vidare på min brunch - yoghurten! :D

Kyss

P.S. Federline har blivit en riktigt gospappa på sistone?
D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback