Grönan och kåta killar

Efter nån timme på grönan mådde vi alla (ok inte Mika) illa. Träffade Frisa en kortis på hennes rast, och sen blev det mat! Mätta och vilade kunde vi köra igång igen! Kom tropiskt regn, men som fort försvann och vi kunde åka vidare:) Otroligt stolt över att jag åkte "Tilt" , som jag btw fick 50 kr av Stefan för att åka:D
Sista åken blev 3XPop expressen med Mika. Härligt! "Ridin" var helt klart hetast!

Vid tolv va de dags för hemfärd och Mika meddelade att de va fest hemma. Åka dit å checka? Yes, okej då.

Helt i onödan...! Fetsen hade (som förväntat?) spårat ur när vi va på plats. Istället blev det lite promenad och vänta på bussen till 02.40. Under tiden hade vi iaf inte tråkigt. Nejdå. En lagom(?) packad Kellner var ju där och underhöll oss:) Haha, kul snubbe de där.

På bussen hem mötte vi Claes. Efter nån minut satt de och bråkade om vem som skulle få följa med mig hem. Hallå! Jag ska inte ta hem nån! Haha!
Men jag fick reda på följande:
xKellner är hårig och liten, Claes är rakad och stor
xClaes är hårig och liten, Kellner är rakad och stor
xKellner vill inte bara knulla, han vill snacka OCKSÅ
xClaes känner mig bättre

Okej, nu vill jag inte höra mer! Och ingen av dom kom närmre mitt hus än utanför grinden!


Vaknade imorse med två söta (? hehe) meddelanden från K. Hoppas du får lika dåligt samvete som Micke! Haha nej då..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback