Det löser sig!

Fick upp Josse efter ett tag, tog en smörgås (Jeanette hade med sig en hel påse med massa goda smörgåsar från sitt café-jobb) och sprang till bussen. Missade den precis, vilket gjorde att vi även missade tåget. Hemma höll hunden väl på att kissa på sig, men super tänkte jag! Nu kan jag kika in på affären där Jessica köpt sin sjal! Hittade inte en lika dan, men två som var helt ok ändå.

Kom hem till hunden som jag nog aldrig sett vara så glad över att jag kom hem:) Gick en promenad och sen började jag packa. Och håller på än. Shit, va mycket grejjer som ska med:S Vi får väl se om vi ens lyckas komma till Sandhamn med så mycket packning! Yes, nu gäller det att tänka smart. Ta inte med hela garderoben!

Vicky ringde nyss. Dags att åka å handla mat! Fixa dricka, musik, kamera, tält. Å vart är Ea?! Inte hos pappa, inte hos mamma. Svarar inte på mobilen. Onåbar! Men som allt annat...så löser det sig!:D

Puss och Kram! 

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tack själv älskling för att du va där och förgyllde kvällen! :) (h)
Åbo tillhör Finland, men hur är det med Åland? Det va de som va problemet! ;/ kyssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback