Biomys

De blev sen-kvälls-bio igår med Vicky, Chabo, Carro och Mirro på Rigoletto. Pirates of Caribbean - Död mans kista. Kanske inte lika bra som första filmen men eftersom mina förväntningar inte var höga alls (pga avndra som sett filmen) så blev jag jättenöjd!:) Filmen skulle klart inte vara något utan klockrena Jhonny Depp! :D  Ja, han är gammal men sjuukt snygg, liksom Keira Knightley! (Ja, jag kan tycka hon är snygg fast jga är tjej!).Hon är helt klart också den perfekta skådespelaren för rollen! Orlando Bloom..självklart snygg men han tillför inte särskillt mycket till filmen. Tråkig roll måste jag säga!


Snygga Jhonny gör filmen sevärd!


Snygg men har en tråkig rollfigur!


Perfekt för rollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback