Alkohol

Kom hem från mormor å morfar för ett tag sen. Va helt ok där. Innan middagen:
Mormor: Lindah, vill du också ha vin?
Jag: Njee.
(Mamma tittar lurigt på mig)
Mamma: Är du säääker på det?
Jag: Ehm ja..
Mamma: Men du tycker ju om vin!
Jag: Men ja kan ju inte sitta å dricka vitt vin med er!
Mamma å mormor i kör: Varför det?!

Haha! Dom är roliga dom där. Istället fick jag sitta med en (enligt pappa) alldeles för stark cider.
Mamma: Men, Arne...hon dricker ju ändå redan.
Vad har flugit i min mamma?

Åt en jättegod middag. Å efterrätt. När de efter några timmar va dags att åka hem frågar mamma om ja ska övningsköra. Jag dricker upp de sista ut glaset å svarar: "Ja, de kan jag väl!"
Pappa, vettskrömd: Neeej, hon har DRUCKKIT!

Haha!
Nu blir de tv-kväll me John.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback