aj, aj, aj!

Igår tog jag en tur in till stan med Josefina. Shoppade en väska på Debenhams och fikade på Espresso House. Mys! Åkte hem å beställde sallad från pizzerian med Ea, Josse å Vicky. Josse fick äran att ringa och börjar samtalet med ett glatt: "Hej" och fortsätter: "Jag heter Josefina och jag vill ha mat! Jag bor på *********vägen **. Vi vill ha två kycklingsallader och en räkplateau. Haha! Nej! *Fnitter* Kebab!"
Vi andra som inte trodde på att hon verkligen pratade med någon började "turk-lalla" varpå pizza-killen tydligen frågar om vi "har fest eller?". Samtalet fortsätter ett tag och vi garvar länge åt detta. När pizza-snubben kommer står han ungefär redan och asgarvar. Vi som är lite överförfriskade av vin försöker bläddra fram rikskuponger och vi hör nåt som bankar. Vad fan gör killen? Han står å bankar på väggen å asgarvar. När vi stängd dörren skriker jag: "Vilket CP!" Oooops, balkongdörren va visst öppen. Hehe

Vi äter vår mat och för sen höra att de är lite party hos Alex. Drar dit och har de trevligt med studsmatta, utomhus-gummipool och jacuzzi. Slutar dick olyckligt när jag tagit en tur utomhus och ska åter till bubbelbadet. Tar första trappsteget ner och ramlar resten. Mina tår säras av en trapp-pinne och de blir ett köttsår. Tur att jag inte va nykter för jag skrek rätt bra ändå när de skulle tvättas! Blir tvättad och lindad och kan självklart inte sätta på mig min ena klacksko, så hemvägen blir i en klacksko och en strumpa. Nice! Träffar Berra en stund och hittar se en cykel som jag tar mig hem på.

I morse när jag vaknar gör de otroligt ont i foten och ryggen. Hur kunde jag ta mig hem?! Pappa hällde sin finaste vodka, så nu hoppas jag att de inte blir infektion iaf! Nu ska jag lägga mig å deppa lite för att jag inte kan gå!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback