:)

Hej !
Det blev inte mycket till pluggande igår.. kunde ju inte stå emot en
Desperate Housewives -kväll med flickorna! Såå mys! Jag fick gå upp tidigt idag istället å fick sätta mig för att råplugga. Kändes ändå ganska bra på provet, vilket btw, var de sista innan lovet! Rättare sagt så var de sista dagen i skolan. Imorn är jag ledig och på fredag ska vi tydligen till naturhistoriska! Skönt, skönt!
Idag hade jag tänkt hinna med att handla presenter till mamma och Vicky men andra saker lockade, får ta det imorn istället!
Har varit på tantjumpa med Vicky ikväll..haha skoj grej det där!;) Tror man skulle orka lätt mer än de 100-åringarna men icke haha. Får nog börja träna ordentligt snart!
Sist måste jag bara ge lite cred till OC för den (alltid!) så otroligt bra musiken! Love it!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback